Gwarancja i reklamacje

Ogólny regulamin sprzedaży i procedura reklamacyjna

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym podlega Ogólnemu Regulaminowi Sprzedaży i Procedurze Reklamacyjnej.

 

Jaką mam gwarancję na towar?

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym objęty jest 24 miesięczną gwarancją, jeżeli gwarancja nie jest przedłużona.

 

W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeżeli nie są Państwo w 100% usatysfakcjonowani z zakupionego towaru, produkty bez śladów używania mogą Państwo zwrócić nawet do 100 dni od ich nabycia bez podania przyczyny, a my zwrócimy Państwu pieniądze w pełnej sumie. Zwrot towaru podlega warunkom Ogólnego Regulaminu Sprzedaży i Procedury Reklamacyjnej.

Towar należy zwrócić bez śladów używania, w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, które były do niego dołączone.


Postępowanie w przypadku reklamacji, wymiany i zwrotu towaru:
 
1. Proszę wysłać nam e-mail na adres czesc@innocentstore.pll z prośbą o zwrot, wymianę lub reklamację towaru.  W wiadomości należy podać numer zamówienia i sprecyzować, który towar chcą Państwo zwrócić, wymienić lub reklamować.

2. Towar należy zapakować w sztywne opakowanie ochronne, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu.

3. Przesyłkę wraz z kopią faktury proszę wysłać na adres:

CBL - VHL - InnocentStore, Rynek 1547 / PL1KU8, 33-383 Tylicz, Polska



Prosimy o niewysyłanie nam przesyłek za pobraniem, przesyłki nadane w taki sposób nie zostaną odebrane. Klient ponosi koszty wysyłki na podany adres.

Reklamację, wymianę lub zwrot towaru będziemy rozstrzygać dopiero po przyjęciu towaru i po rozpoczęciu właściwego postępowania reklamacyjnego. Po dostarczeniu towar zostanie poddany kontroli, a pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na Państwa konto, kartę płatniczą lub PayPal.

Jeżeli mają Państwo pytania, służymy pomocą w dni robocze od 9:00 do 17:00 na naszej infolinii lub e-mailem pod adresem czesc@innocentstore.pl.

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeżeli nie są Państwo w 100% zadowoleni z zakupionego towaru, nieużywany towar mogą Państwo zwrócić do 100 dni od daty zakupu towaru bez podania przyczyny, a otrzymają Państwo z powrotem zwrot pełnej kwoty. Zwrot towaru podlega Ogólnemu Regulaminowi Sprzedaży i Procedurze Reklamacyjnej. Towar musi być zwrócony nieużywany, w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, które były do niego dołączone. Należy go do nas wysłać wraz z Formularzem odstąpienia od umowy lub z kopią faktury, w solidnym opakowaniu, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu, na adres:

CBL - VHL - InnocentStore, Rynek 1547 / PL1KU8, 33-383 Tylicz, Polska

Proszę nie wysyłać do nas przesyłek za pobraniem. Reklamacje, wymiany i zwrot towaru będziemy rozstrzygać dopiero po przyjęciu towaru i po rozpoczęciu właściwego postępowania reklamacyjnego. Po przyjęciu towar zostanie skontrolowany, a pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto, na kartę płatniczą lub na PayPal. W razie zwrotu płatności za pośrednictwem imiennego przekazu pocztowego koszty zwrotu pieniędzy ponosi adresat w wysokości 3 €.

Postępowanie przy reklamacji, wymianie i zwrocie towaru

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym podlega Ogólnemu Regulaminowi Sprzedaży i Procedurze Reklamacyjnej. Wszystkie produkty są przed wysłaniem wizualnie sprawdzane. Uszkodzenie lub niekompletność towaru prosimy zgłosić jak najszybciej po doręczeniu.

Każdą reklamację prosimy zgłosić obsłudze klienta wysyłając e-mail na adres czesc@innocentstore.pl.

Reklamację towaru należy poprzeć dowodami. Opis i zdjęcia wady prosimy wysyłać na adres czesc@innocentstore.pl. Aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu, towar należy odpowiednio zapakować. Proszę wysłać go wraz z Protokołem Reklamacyjnym oraz kopią faktury na adres:

CBL - VHL - InnocentStore, Rynek 1547 / PL1KU8, 33-383 Tylicz, Polska

Proszę nie wysyłać do nas przesyłek za pobraniem. Reklamacje, wymiany i zwrot towaru będziemy rozstrzygać dopiero po przyjęciu towaru i po rozpoczęciu właściwego postępowania reklamacyjnego.Po przyjęciu towar zostanie skontrolowany, a postępowanie reklamacyjne zostanie rozstrzygnięte w ciągu 15 dni roboczych. Przebieg reklamacji można śledzić po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Reklamacje. Konsument może po złożeniu wniosku o alternatywne postępowanie w sprawie jego sporu wykorzystać platformę rozstrzygającą spory on-line, która jest dostępna na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odstąpienie od umowy

Dokładną procedurę oraz warunki odstąpienia od umowy znajdą Państwo w sekcji Odstąpienie od umowy i zwrot towaru.

Oferują Państwo również naprawy pogwarancyjne i wymianę towaru?

Tak, proszę zasięgnąć informacji wysyłając e-mail na czesc@innocentstore.pl.