Bezpłatna wysyłka powyżej 199 zł • 100 dni bezpłatny zwrot towaru • 50 000 zadowolnych Klientóv
1000+ oryginalnych egzemplarzy100 dni bezpłatny zwrot towaruDarmowa wysyłka!

Usługi

radość z zakupów

uczciwe i przyjazne podejście

zadowolenie oraz 100 dni na zwrot towaru

Koszty wysyłki i dostawy

Sposób płatności

Gwarancja i reklamacje

Jakie są sposoby dostawy i ile zapłacę za wysyłkę?

 

Dostawa

Kierowca DPD > 199 zł w ciagu 2 dni robocznych gratis
Kierowca DPD w ciagu 2 dni robocznych 19.00 zł
Za pobraniem   5.00 zł

 

Czy mogę śledzić gdzie aktualnie znajduje się moja przesyłka?

Aktualny status przesyłek wysłanych można śledzić na stronie https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani.

 

Czy opłaty za dostawę są ostateczne?

Tak, wszystkie podane ceny za dostawę są ostateczne. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat ani za wysyłkę, ani za pakowanie.

 

Czy mogę otrzymać paczkę również na inny adres?

Tak, przy wypełnianiu danych wystarczy wybrać "Wyślij na inny adres dostawy" i wypełnić dane adresowe.

 

Czy mogę zamówić towar z wysyłką na zagraniczny adres (inny niż Polska)?

Tak, aktualnie dostarczamy towar do wszystkich krajów Unii Europejskiej. Mogą Państwo wybrać dowolny kraj z listy.

W jaki sposób mogę zapłacić za towar?

Za zamówienia mogą Państwo zapłacić za pobraniem, przelewem na konto, kartą płatniczą lub za pośrednictwem PayPal.

Jaki mają Państwo numer konta bankowego?

Konto dla przelewów w EUR

Instytucja finansowa: Fio banka, a.s.
Numer konta: 2100261100/8330
IBAN: SK09 8330 0000 0021 0026 1100
SWIFT: FIOZSKBAXXX

Prosimy o dokonywanie płatności na konto dopiero po otrzymaniu od nas konkretnych szczegółów dotyczących płatności za zamówienie. Dziękujemy

 

Jakie jest konto PayPal sklepu InnocentStore?

PayPal konto: paypal@innocentstore.com

W przypadku płatności za pośrednictwem PayPal przesyłki wysyłamy wyłącznie na adresy o zweryfikowanym koncie PayPal.

Konto PayPal nie służy do komunikacji jak e-mail. Prosimy o uiszczanie płatności na konto PayPal dopiero po otrzymaniu od nas konkretnych szczegółów dotyczących płatności za zamówienie. Dziękujemy.

 

Płatności kartą płatniczą są realizowane przez zabezpieczony interfejs certyfikowanej firmy GPWebPay chroniony technologią 3-D Secure. Technologia 3-D Secure została opracowana i jest wspierana przez firmy obsługujące karty VISA  (Verified by VISA)) i MasterCard (MasterCard Secure Code). Płatności PayPal odbywają się między zabezpieczonymi kontami na stronie PayPal (Secure Payments by PayPal). Nie przetwarzamy żadnych danych dotyczących Państwa karty płatniczej.


Jaką mam gwarancję zwrotu pieniędzy?

Zwrot pełnej kwoty otrzymają Państwo, jeżeli do 100 dni zwrócą Państwo towar w stanie nieużywanym i nieuszkodzonym.

Jak mogę skorzystać z kuponu rabatowego i których produktów on dotyczy?

Kupony rabatowe mogą Państwo wykorzystać, wkładając kupon do koszyka przed zakończeniem zamawiania. Rabaty nie mogą być wykorzystane na wybrany asortyment marek Apple, GoPro, Harman Kardon, Jawbone, JBL, Michael Kors, Misfit, iHealth, WeSC, Withings oraz inny wybrany towar w zależności od rodzaju kuponu.

Ogólny regulamin sprzedaży i procedura reklamacyjna

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym podlega Ogólnemu Regulaminowi Sprzedaży i Procedurze Reklamacyjnej.

 

Jaką mam gwarancję na towar?

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym objęty jest 24 miesięczną gwarancją, jeżeli gwarancja nie jest przedłużona.

 

W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeżeli nie są Państwo w 100% usatysfakcjonowani z zakupionego towaru, produkty bez śladów używania mogą Państwo zwrócić nawet do 100 dni od ich nabycia bez podania przyczyny, a my zwrócimy Państwu pieniądze w pełnej sumie. Zwrot towaru podlega warunkom Ogólnego Regulaminu Sprzedaży i Procedury Reklamacyjnej.

Towar należy zwrócić bez śladów używania, w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, które były do niego dołączone.


Postępowanie w przypadku reklamacji, wymiany i zwrotu towaru:
 
1. Proszę wysłać nam e-mail na adres czesc@innocentstore.pll z prośbą o zwrot, wymianę lub reklamację towaru.  W wiadomości należy podać numer zamówienia i sprecyzować, który towar chcą Państwo zwrócić, wymienić lub reklamować.

2. Towar należy zapakować w sztywne opakowanie ochronne, aby podczas transportu nie uległ uszkodzeniu.

3. Przesyłkę wraz z kopią faktury proszę wysłać na adres:

InnocentStore.pl, Dział zwrotów, Dębina 33, 98-170, Widawa, Polska



Prosimy o niewysyłanie nam przesyłek za pobraniem, przesyłki nadane w taki sposób nie zostaną odebrane. Klient ponosi koszty wysyłki na podany adres.

Reklamację, wymianę lub zwrot towaru będziemy rozstrzygać dopiero po przyjęciu towaru i po rozpoczęciu właściwego postępowania reklamacyjnego. Po dostarczeniu towar zostanie poddany kontroli, a pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na Państwa konto, kartę płatniczą lub PayPal.

Jeżeli mają Państwo pytania, służymy pomocą w dni robocze od 9:00 do 17:00 na naszej infolinii lub e-mailem pod adresem czesc@innocentstore.pl.

Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeżeli nie są Państwo w 100% zadowoleni z zakupionego towaru, nieużywany towar mogą Państwo zwrócić do 100 dni od daty zakupu towaru bez podania przyczyny, a otrzymają Państwo z powrotem zwrot pełnej kwoty. Zwrot towaru podlega Ogólnemu Regulaminowi Sprzedaży i Procedurze Reklamacyjnej. Towar musi być zwrócony nieużywany, w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi akcesoriami, które były do niego dołączone. Należy go do nas wysłać wraz z Formularzem odstąpienia od umowy lub z kopią faktury, w solidnym opakowaniu, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu, na adres:

InnocentStore.pl, Dział zwrotów, Dębina 33, 98-170, Widawa, Polska

Proszę nie wysyłać do nas przesyłek za pobraniem. Reklamacje, wymiany i zwrot towaru będziemy rozstrzygać dopiero po przyjęciu towaru i po rozpoczęciu właściwego postępowania reklamacyjnego. Po przyjęciu towar zostanie skontrolowany, a pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto, na kartę płatniczą lub na PayPal. W razie zwrotu płatności za pośrednictwem imiennego przekazu pocztowego koszty zwrotu pieniędzy ponosi adresat w wysokości 3 €.

Postępowanie przy reklamacji, wymianie i zwrocie towaru

Towar zakupiony w naszym sklepie internetowym podlega Ogólnemu Regulaminowi Sprzedaży i Procedurze Reklamacyjnej. Wszystkie produkty są przed wysłaniem wizualnie sprawdzane. Uszkodzenie lub niekompletność towaru prosimy zgłosić jak najszybciej po doręczeniu.

Każdą reklamację prosimy zgłosić obsłudze klienta wysyłając e-mail na adres czesc@innocentstore.pl.

Reklamację towaru należy poprzeć dowodami. Opis i zdjęcia wady prosimy wysyłać na adres czesc@innocentstore.pl. Aby uniknąć uszkodzenia podczas transportu, towar należy odpowiednio zapakować. Proszę wysłać go wraz z Protokołem Reklamacyjnym oraz kopią faktury na adres:

InnocentStore.pl, Dział zwrotów, Dębina 33, 98-170, Widawa, Polska

Proszę nie wysyłać do nas przesyłek za pobraniem. Reklamacje, wymiany i zwrot towaru będziemy rozstrzygać dopiero po przyjęciu towaru i po rozpoczęciu właściwego postępowania reklamacyjnego.Po przyjęciu towar zostanie skontrolowany, a postępowanie reklamacyjne zostanie rozstrzygnięte w ciągu 15 dni roboczych. Przebieg reklamacji można śledzić po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce Reklamacje. Konsument może po złożeniu wniosku o alternatywne postępowanie w sprawie jego sporu wykorzystać platformę rozstrzygającą spory on-line, która jest dostępna na stronie internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Odstąpienie od umowy

Dokładną procedurę oraz warunki odstąpienia od umowy znajdą Państwo w sekcji Odstąpienie od umowy i zwrot towaru.

Oferują Państwo również naprawy pogwarancyjne i wymianę towaru?

Tak, proszę zasięgnąć informacji wysyłając e-mail na czesc@innocentstore.pllub dzwoniąc pod numer telefonu +421 948 660 160.